Αιτήσεις μείωσης λόγω διαρροής θα γίνονται δεκτές εφόσον
- η κατανάλωση του τριμήνου υπερβαίνει το μέσο όρο κατά 70κμ σε επίπεδο αντίστοιχων 3 συγκρινόμενων τριμήνων.
- Η κατανάλωση είναι αυξημένη κατά 100% από τον μέσο όρο των προηγουμένων τρίμηνων η του αμέσως προηγούμενου διαστήματος εφόσον πρόκειται για νέο ιδιοκτήτη η ένοικο.
- Η Αίτηση του καταναλωτή θα συνοδεύεται από υπεύθυνη δήλωση του θεωρημένη για το γνήσιο υπογραφής της από ΚΕΠ ή τη πλατφόρμα του GOV , καθώς και από την φορολογική απόδειξη του υδραυλικού που θα αναφέρει αναλυτικά την αποκατάσταση της ζημιάς.
Η υπηρεσία θα προβαίνει σε αυτοψία έλεγχο της ζημίας και θα εισηγείται στο αρμόδιο τμήμα.
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να καταθέσει μόνο μία Αίτηση – Ένσταση επι του αποτελέσματος.
Οι μειώσεις της υπηρεσίας θα εφαρμόζονται σύμφωνα με τον ισχύον τύπο (όπως αναφέρεται στην αδς 27/03).
Αιτήσεις για μείωση σε παροχή ύδρευσης (απομακρυσμένο υδρόμετρο από κατοικία- για το τμήμα του εξωτερικού δικτύου ) που έχει τοποθετηθεί με τη σύμφωνη γνώμη κ με ευθύνη ελέγχου του καταναλωτή, δεν θα γίνονται δεκτές.
Αποδειγμένες Διαρροές που υπερβαίνουν το 100% των αντιστοίχων 3 τριμήνων προηγουμένων ετών, θα μειώνονται με εισήγηση της αρμόδιας επιτροπής, εφόσον απαιτείται, στον μέσο όρο των αντιστοίχων τριμήνων με επιβάρυνση 30% πλέον σε κυβικά χρέωσης. Σαν δικαιολογητικά θα προσκομίζονται τα ιδια με τα ανωτέρω.
Σε περίπτωση που δεν υπάρχουν αντίστοιχες προηγούμενες καταναλώσεις θα υπολογίζεται ο μέσος όρος του προηγούμενου και του επόμενου τριμήνου κ οι χειρισμοί αυτοί της υπηρεσίας θα επικυρώνονται από την αρμόδια επιτροπή.
Αιτήσεις για μείωση - διαγραφή καταναλώσεων δεν θα γίνονται δεκτές αν έχει περάσει χρονικό διάστημα από το αναφερόμενο στην αίτηση του καταναλωτή μεγαλύτερο των δυο ολοκληρωμένων τριμήνων.